Sista inspelningen

Nu äntligen är den sista scenen inspelad!! Har inte kollat igenom allt material än, men jag vet att det är grymt! Behöver inte ens titta på det för att veta.. för jag hade världens bästa hjälp!! (Evelina, oroa dig inte!! Klippen blev i perfekt längd!! Kommer lätt använda det!! <3)
 
Här är bara några sekunder innan vi körde! Av någon konstig anledning var jag nervös.. vet inte varför.. det har aldrig hänt förut när jag filmat.. Antar att det var för pressen att det skulle bli bra.. men det visste jag ju ioförsig att det skulle bli.. men men :)
 
 
Och här har ni mina tappra hjältar: Evelina & Simon!! Asså ni förstår nog inte hur mkt ni har hjälpt mig!! Är så galet tacksam att ni ställde upp, offrade en måndagskväll, där ni tillochmed behövde ställa in grejer. Att ni hjälpte lilla mig.. Ord kan inte beskriva hur tacksam jag är! 
 
 
Jo så nu gäller det redigering med ilfart nu om jag ska hinna med allt innan inlämning. Så om det är tyst nu här i en månad så är det bara för att jag jobbar som en galning med att sätta ihop det här krångliga pusslet med några ojämna pusselbitar. Men jag ska nog lyckas passa bitarna ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0